Rainbow Moustache
Jalan Jalan
Tuesday 1 May 2012 • 07:50 • 0 comments

Hi anda Assalammualaikum
kau dan kau,macam mane tady boleh terserempak dengan kau dekat kluang,padini plak tuh..tyme tuh aku tgh pilih baju,kau panggl aku fafa sbnyk 3kali kod kalau taa silap..macam taa caye jew,ohh dear sebenarnye aku sangat rindukan kau taw taa.kau jew taa tahu kan dear.tapi hepyy dapat jumpe kau tiber2,even dari jauh just senyum jew then aku bla kew tempat kaka aku,aku bengang doh jumpe kau.hishh,taa sngke kau p shpng ng mama kau kan..nampak comel jew.eh eh,k lah nak tidur esk sch mary .tata all :)

I wanna say..

Welcome to my Moustache's World!Im Saffa Binti Mohd Zaki.18teen,just ordinary girls

Profile
Stuff
Tagboard




Credits


Template : Nida
Basecode : Nurul Afiqah
Big helped: Nurul AtiQah
Edited: FafaLunar