Rainbow Moustache
Thanks :)
Friday 30 March 2012 • 23:18 • 0 comments




Kau suke buat aku macam nih kan sayang,kau buat aku rindu dekat kau sampai nanges2 aku rindu kau..ada kau pk aku kat sini rindukan kau..ada sayang?aku sakit hati dengan kau,lebih baik tayah balik dari asrama kau tuh..aku taknak gaduh,tp kau yang mulekan.terimakaseh banyak2 sayang sebab dah tengkeng aku tiber2..kau ada mslh dgn kwn kau,tpi aku yg kene tempiasnye..tak sempat aku nak luahkan yang aku trlalu rindukan kau sayang!jangan carik aku,aku nak sorang2..okay aku merajuk dengan kau kali nih.k nothng ,thanks :)

*Dengar lagu nih,untuk kau dan hanya kau sayang :'(

I wanna say..

Welcome to my Moustache's World!Im Saffa Binti Mohd Zaki.18teen,just ordinary girls

Profile
Stuff
Tagboard




Credits


Template : Nida
Basecode : Nurul Afiqah
Big helped: Nurul AtiQah
Edited: FafaLunar